Shopen

Billingens GK driver shopen i egen regi, vilket innebär att Du som medlem faktiskt äger shopen! Med tanke på vår storlek så är Vi stolta över att kunna erbjuda en shop här på klubben med ett sådant välsorterat utbud. Möjligheterna till en välsorterad shop grundas på att våra medlemmar stödjer shopen, så enkelt är det! Så vi hoppas naturligtvis att Du även i framtiden vill ha en välsorterad shop och väljer att handla din golfutrustning hos oss.

Allt överskott från Shopen går tillbaka till klubbens verksamhet, så på så sätt blir shopens överskott ditt!

Tänk på att du som medlem har 10% rabatt på alla varor vid köp över 1000:- (gäller fullvärdiga medlemmar, och kan ej kombineras med övriga erbjudanden el rabatter).

Under 2024 erbjuder vi golfutrustning samt kläder och skor från:

Callaway
Cobra
Footjoy
Odessey
Puma
Daily

Vi har ett stort lager hemma med klubbor, bagar, kläder och accessoarer.

Under säsongen kommer även Callaway, Cobra och Footjoy att ha demodagar.

Allt för att erbjuda Er bästa möjliga service.

Shopen erbjuder dig:
Ett utvalt sortiment med bara de bästa och mest attraktiva produkterna.
Möjlighet att prova utrustningen direkt på rangen och banan innan Du köper.
Tränare som finns på plats och hjälper Dig med tekniken, spelet & utrustningen, och därigenom kommer se vilken utrustning som kommer passa bäst för just Dig och ditt spel.

Vi har även möjlighet att erbjuda customfitting till Dig som vill köpa nya klubbor.

Customfitting är att skräddarsy utrustningen.

Att köpa ny utrustning är en investering och det är viktigt att klubborna passa just Dig.

Därför bör man alltid göra en customfitting ifall man har möjlighet.

Till vår hjälp använder vi oss av en launch monitor Flightscope vilket gör att Du kommer få en

helt individanpassad klubba som är byggd just för Dig.

Vid köp så bjuder vi på customfittingen.

Kontakta kansliet för bokning eller frågor: 0511-802 91, info@billingensgk.se